Obudowa Filtra Powietrza Romet R250: Szczegóły i Wymiary
- Szczegóły
Wybór odpowiednich części do pojazdów, takich jak Romet R250, jest kluczowy dla ich prawidłowego funkcjonowania i długowieczności. Jednym z ważniejszych elementów jest obudowa filtra powietrza, która chroni silnik przed zanieczyszczeniami.
Tłok Kompletny Meteor - Kluczowy Element Silnika
Tłok jest jednym z najważniejszych elementów silnika. Warto zwrócić uwagę na tłok kompletny marki Meteor, który charakteryzuje się wysoką jakością wykonania.
Tłok kompletny METEOR o średnicy 58,40 mm. Zdjęcie od strony kanału dolotowego. Rozstaw zamków 38 mm.
Dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):
- D - 58,40
- C - 35
- H - 7
- L - 72
- Ød - 15
Meteor Piston - Włoska Tradycja i Jakość
Meteor piston jest włoską marką z przeszło pięćdziesięcioletnią tradycją, od początku specjalizującą się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym. Obecnie zgodnie z trendami na rynku skuterowym i motocyklowym produkuje również wysokiej jakości tłoki do 4 -suwów.
Jednym z najbardziej cenionych produktów Meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. Fabryka Meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych: Malossi, Polini, Pinasco, Top Performances.
Przeczytaj także: Jak wymienić filtr powietrza w Oplu Astrze?
Meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. By utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy Meteor są cały czas udoskonalane, a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
Technologia Produkcji Tłoków Meteor
Tłoki Meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metodą odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. Wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku, nawet w ciężkich warunkach. Odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach.
Sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich, wytrzymałych na zużycie, o małym wskaźniku tarcia. W celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. Pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta, lub włoskiej firmy Caber.
Tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania, a następnie odkuwania, ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. Tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane, na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu - pozwala to na zmniejszenie tarcia. W celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. Pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z Japonii.
Przeczytaj także: Wymiana osłony filtra powietrza w Fiacie 126p
Przeczytaj także: Poradnik: Wymiana obudowy filtra powietrza GY6 4T
tags: #obudowa #filtra #powietrza #romet #r250 #wymiary

