Obudowa Filtra Powietrza Romet R250: Szczegóły i Wymiary

Wybór odpowiednich części do pojazdów, takich jak Romet R250, jest kluczowy dla ich prawidłowego funkcjonowania i długowieczności. Jednym z ważniejszych elementów jest obudowa filtra powietrza, która chroni silnik przed zanieczyszczeniami.

Tłok Kompletny Meteor - Kluczowy Element Silnika

Tłok jest jednym z najważniejszych elementów silnika. Warto zwrócić uwagę na tłok kompletny marki Meteor, który charakteryzuje się wysoką jakością wykonania.

Tłok kompletny METEOR o średnicy 58,40 mm. Zdjęcie od strony kanału dolotowego. Rozstaw zamków 38 mm.

Dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):

  • D - 58,40
  • C - 35
  • H - 7
  • L - 72
  • Ød - 15

Meteor Piston - Włoska Tradycja i Jakość

Meteor piston jest włoską marką z przeszło pięćdziesięcioletnią tradycją, od początku specjalizującą się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym. Obecnie zgodnie z trendami na rynku skuterowym i motocyklowym produkuje również wysokiej jakości tłoki do 4 -suwów.

Jednym z najbardziej cenionych produktów Meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. Fabryka Meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych: Malossi, Polini, Pinasco, Top Performances.

Przeczytaj także: Jak wymienić filtr powietrza w Oplu Astrze?

Meteor od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. By utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy Meteor są cały czas udoskonalane, a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.

Technologia Produkcji Tłoków Meteor

Tłoki Meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metodą odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. Wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku, nawet w ciężkich warunkach. Odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach.

Sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich, wytrzymałych na zużycie, o małym wskaźniku tarcia. W celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. Pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta, lub włoskiej firmy Caber.

Tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania, a następnie odkuwania, ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. Tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane, na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu - pozwala to na zmniejszenie tarcia. W celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. Pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z Japonii.

Przeczytaj także: Wymiana osłony filtra powietrza w Fiacie 126p

Przeczytaj także: Poradnik: Wymiana obudowy filtra powietrza GY6 4T

tags: #obudowa #filtra #powietrza #romet #r250 #wymiary

Popularne posty: