Reklamacja Oczyszczacza Powietrza Sharp: Poradnik dla Konsumentów

W przypadku zakupu oczyszczacza powietrza Sharp i wystąpienia problemów z jego działaniem, konsument ma prawo do złożenia reklamacji. Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje dotyczące tego procesu oraz praw konsumenta w takiej sytuacji.

Procedura Reklamacyjna

Dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację - w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji.

Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu.

Co zrobić, gdy produkt ma wadę?

Ważne! Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, możesz żądać wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady.

Przeczytaj także: Sharp Plasmacluster: Czy warto?

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Usługi Serwisowe

Niniejszy regulamin jest zarazem umową, na podstawie której świadczona jest usługa naprawy i/lub konserwacji i reguluje prawa i obowiązki wynikające z tego tytułu. Wszelkie inne postanowienia muszą być przedstawione w formie pisemnej i zaakceptowane przez obie strony.

Każdy klient, oddający sprzęt do Serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Oddając sprzęt do naprawy klient dobrowolnie akceptuje poniższe postanowienia.

Serwis świadczy usługi pozagwarancyjne. Na życzenie i odpowiedzialność klienta możemy przyjąć urządzenie posiadające ważną gwarancję. Wiąże się to jednak z naruszeniem plomb gwarancyjnych, a co za tym idzie z automatyczną utratą gwarancji.

W celu usprawnienia procedowania zgłoszenia zalecamy, aby przed wysłaniem urządzenia skontaktowali się Państwo z naszym Serwisem - zdiagnozujemy usterkę, ustalimy zakres naprawy i/lub konserwacji, wycenimy i uzgodnimy formę transportu w obie strony.

Przeczytaj także: Rozwiązywanie problemów z oczyszczaczem Sharp

Serwis nie ponosi odpowiedzialności za usterki wynikłe ze złego zabezpieczenia urządzenia w trakcie transportu. Dlatego, wysyłając urządzenie do naszego Serwisu pocztą lub kurierem zalecamy odpowiednie jego zabezpieczenie - w tym celu radzimy wykorzystać oryginalne lub zastępcze opakowanie wraz z wypełnieniem zapewniającym bezpieczny transport. Zalecamy oklejenie opakowania odpowiednimi nalepkami wskazującymi na wrażliwość wysyłki na wstrząsy, np. „uwaga szkło”.

Podczas przyjmowania urządzeń do Serwisu zostaje wydany dowód przyjęcia sprzętu w dwóch egzemplarzach. Dowód przyjęcia sprzętu jest jedynym dokumentem pozwalającym na odbiór sprzętu z serwisu.

Wycena każdego zlecenia zostaje określona indywidualnie po rozpoznaniu usterki. W przypadku rezygnacji z naprawy po przyjęciu sprzętu do serwisu, klient może zostać obciążony kosztem diagnozy w kwocie 50 zł. W przypadku rezygnacji z naprawy po uzgodnieniu kosztów i potrzebnych części, klient zostanie obciążony kosztem dotychczasowego postępowania, oraz zamówionych lub zakupionych części.

Czas naprawy i/lub konserwacji wynosi do 14 dni roboczych od chwili dostarczenia do Serwisu. Czas ten może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od Serwisu, np. braku dostępności części. Czas naprawy może również ulec zmianie w wyniku wykrycia przez Serwis innych usterek komplikujących naprawę. Serwis zastrzega sobie także prawo zwrotu klientowi nienaprawionego sprzętu.

Wymieniony element, jeżeli nie uzgodniono inaczej, zostanie zutylizowany przez serwis.

Przeczytaj także: Recenzja i porównanie oczyszczaczy Daikin i Sharp

W przypadku nieodebrania przez Państwa urządzenia w terminie 60 dni, nieodebrany sprzęt ulega przepadkowi i jest uznawany jako porzucony przez właściciela w rozumieniu Art. 180 Kodeksu Cywilnego oraz na podstawie Art. 181 Kodeksu Cywilnego.

Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 Dz. U.

Odstąpienie od Umowy

Zgodnie z ustawą o prawach Konsumenta Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn i bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W tym celu należy złożyć na piśmie oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na nasz adres wskazany w danych kontaktowych.

W przypadku niektórych oferowanych przez naszą firmę produktów - brak jest możliwości zwrotu zakupionego produktu ze względu ich charakter. Po zakupie Klient nie ma możliwości zwrotu zakupionego oprogramowania sklepu (oferowanego jako treść cyfrowa) oraz prawa odstąpienia od umowy, gdy przedmiotem zakupu była usługa i gdy usługa została w pełni wykonana. O ograniczeniu prawa do odstąpienia od umowy Klient jest informowany podczas składania zamówienia na co wyraża zgodę przed złożeniem zamówienia.

Reklamacje dotyczące Promocji

Reklamacje dotyczące Promocji powinny być zgłaszane najpóźniej w terminie 30 dni od dnia zdarzenia dającego podstawę do zgłoszenia reklamacji.

Prawo złożenia reklamacji przysługuje Uczestnikom w ich indywidualnej sprawie.

Dane Osobowe

Administratorem danych osobowych Uczestników Promocji jest Organizator. Przetwarzanie danych osobowych udostępnionych przez Uczestników Promocji odbywa się zgodnie zasadami wynikającymi z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Dane będą przechowywane do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń i obsługi reklamacji, przez czas do zakończenia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa.

Dane Uczestników Promocji mogą zostać również powierzone do przetwarzania podmiotom wspierającym Organizatora w bieżącym działaniu (np.

Jeżeli Uczestnik Promocji wyraził zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną Organizator może dokonywać profilowania poprzez analizę oraz wykorzystywanie zebranych danych w celu lepszego dostosowywania przesyłanych informacji oraz treści marketingowych, które potencjalnie mogą Uczestnika Promocji zainteresować.

Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Organizator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w tym składania wniosków dotyczących realizacji w/w praw.

Uczestnicy, których dane osobowe uległy zmianie po podaniu ich do wiadomości Organizatora, są zobowiązani niezwłocznie powiadomić Organizatora o ww.

Rezygnacja z Udziału w Promocji

Uczestnik może zrezygnować z udziału w Promocji w każdym czasie poprzez przesłanie oświadczenia sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności na adres Organizatora. Rezygnacja następuje z datą otrzymania ww.

Zmiany Regulaminu

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu. Zmiana Regulaminu jest możliwa: w celu wydłużenia Okresu trwania Promocji; dla rozszerzenia gamy Produktów Promocyjnych; jeśli konieczność taka wynika ze zmiany prawa powszechnie obowiązującego; w sytuacjach uzasadnionych celem Promocji, o ile zmiana nie będzie naruszać praw już nabytych przez Uczestników oraz pogarszać warunków uczestnictwa w Promocji. Każda zmiana Regulaminu podana zostanie do wiadomości Uczestników poprzez publikację treści nowego Regulaminu na Stronie Internetowej.

Kontakt

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać szczegółowy opis reklamacji oraz nr Państwa zamówienia w naszym sklepie.

W przypadku pytań lub reklamacji związanych ze złożonym zamówieniem prosimy o podanie jego numeru.

Adres do korespondencji: Karola Bunscha 18, 30-392 Kraków.

Pozasądowe Sposoby Rozpatrywania Sporów

Ważne! Konsument ma również możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod tym adresem.

Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

tags: #sharp #oczyszczacz #powietrza #reklamacja

Popularne posty: