Przewody z Filtra Powietrza Seicento Schemat: Rozwiązywanie Problemów i Konserwacja
- Szczegóły
Użytkownik zgłosił problem z uruchomieniem Fiata Seicento 900 po wymianie uszczelki pod głowicą. Po demontażu i ponownym montażu elementów silnika, w tym popychaczy i przewodów wysokiego napięcia, silnik nie odpalał prawidłowo, a świece były mokre, co sugerowało działanie wtryskiwacza.
Użytkownik sprawdził kompresję, która była w normie, oraz kolejność zapłonu, która została podana jako 1-3-4-2. Po kilku sugestiach dotyczących sprawdzenia ustawienia rozrządu oraz ewentualnych błędów w ECU, użytkownik odkrył, że jeden z popychaczy zeskoczył z klawisza, co było przyczyną problemu.
Demontaż Filtra Powietrza w Seicento 1.1 SPI
Marny ze mnie mechanik, ale przymierzam się do wymiany kabli zapłonowych, mam pytanie co do demontażu filtra powietrza aby uzyskać dostęp do świec (1,1 spi). Widzę, ze jest klamra mocująca obudowę od przodu, oraz 2 śruby pod zaślepkami na górze obudowy. Wystarczy je odkręcić i będzie można zdjąć "puszkę" filtra czy jak to wygląda? Trzeba będzie coś odłączać w przepustnicy pod filtrem?
Nie ma żadnych "haczyków". Odpinasz klamry od tej przedniej części obudowy, odkręcasz 2 śrubki 10mm na górze odbudowy, Ściągasz gumowy wąż odmy (z lewej strony obudowy), podnosisz ją do góry, no i odpinasz takie 2 wężyki, które są podłączone pod spodem. 1 jest brązowy, a drugi czarny. Później podłącz je w odpowiednie miejsca czyli jak na obudowie będzie symbol "N", to oznacza, że ma być tam podłączony przewód czarny, tam gdzie jest "M" trzeba podłączyć brązowy.
Problemy z Uruchomieniem i Pracą Silnika
Witam, Mam problem z moim autkiem. sprawa wygląda następująco. rano zapalam auto od razu gaśnie, odpalam ponownie i po chwili znowu gaśnie( pedał gazu wogóle niereaguje). i tak kilka razy aż przełączy się na gaz i wtedy chodzi jaka gitara. dodam tylko że pompa paliwa i filtr paliwa był niedawno wymieniany.
Przeczytaj także: Problemy z Przewodami Powietrza w BMW
Witam. Mam seicento 900 99r przebieg 150tyś km. Od około 4 miesięcy walczę z problemem odpalania auta gdy silnik jest rozgrzany. Po przejechaniu kilku kilometrów gdy silnik już się rozgrzeje to są momenty, że gaśnie na biegu jałowym, a wtedy jest problem z odpaleniem auta. Auto sprawdzone na komputerze - OK.
Witam W zakupiony dla córkie seicencie 900 zauważyłem pewne szarpanie silnika- objawie się ono przy zmianie biegów, przy jeździe z niskimi obrotami. Wydaje mi się, że przy zakupie nie było takich objawów, świece wyglądają dobrze, kontrolka silnika gaśnie, odpala ładnie, oprócz tego pracuje dobrze. Filtr paliwa i powietrza wymieniony.
Instalacja LPG i Jej Problemy
Witam Niedawno założyłem instalacje STAG 4 , wtryskiwacze OMVL REG FAST, reduktor Tomasetto, przejechane dopiero około 500km, ale czasem gaśnie i szarpie na wolnych obrotach na LPG(czesciej na ciepłym niż na zimnym) a był regulowany już dwa razy i według gazownika jest ok, akurat jak u niego byłem to sie nic nie działo.
Witam, Mam problem dotyczący instalajcji LPG. Pacjentem jest fiat seicento 900, instalacja drugiej generacji. Od pewnego czasu pojawia się problem z rozłączającym się gazem. Problem pojawia się w trakcie jazdy. Auto jedzie na gazie, aż w pewnym momencie silnik przestaje reagować na pedał gazu.
Zapewne masz tam drugą generacje lpg. Jeśli gaz nigdzie się nie ulatnia zacznij od sprawdzenia filtra powietrza jeśli dawno nie był wymieniany to nawet nie sprawdzaj tylko wymień.
Przeczytaj także: Obudowa filtra powietrza Polo - wymiana i tuning
dokładnie zmień filtr gazu , filtr powietrza i zmień przerwę na świecach do 0,7mm gaz lepiej chodzi na takiej przerwie... i zastanów się nad świecami!!!
Jaka instalacja LPG? FABRYCZNA FIATOWSKA - coś włoskiego. Tyle co o niej wiem to to, że ma pojedynczy filtr gazu (dopiero co wymieniony - bo myślałem,że się zapchał).
Konserwacja i Wymiana Elementów
Sprawdziłem świece i kable zapłonowe sa dobre bo nie całe 2 tyg temu wymieniane filtr paliwa jest czysty nie ma żadnych zabrudzeń.
Na początek powiem że wymieniłem filtr powietrza i filtr benzyny, świece oraz przewody WN. Wymieniłem również silniczek krokowy ponieważ wolne obroty wariowały.
Dzisiaj kupiłem do swojego filtr oleju za 15 zł i filtr powietrza za 13 zł, do tego amortyzatory tylne 50 zł sztuka, wszystko oczywiście fabrycznie nowe.
Przeczytaj także: Jak wymienić filtr powietrza w Oplu Astrze?
Olej wyraźnie leci spod pokrywy zaworów. Trzeba by zmienić uszczelkę. Koszt ~15zł.
Co do brudzenia filtra powietrza zdejmij wąż odmy z króćca pokrywy zaworów i zobacz czy w środku węża jest tzw ,,tłumik płomienia". Taka siateczka z drutu. Jak jej nie ma to będzie brudzić filtr powietrza olejem. Taka konstrukcja tego silnika.
Diagnostyka i Rozwiązywanie Problemów z Silnikiem
Gdy odpalam zimny silnik przed kilka sekund gdy są wyższe obroty chodzi jak zwykle ale potem obroty spadają i zaczyna nie równo pracować mocno się trzęsie po dodaniu gazu nadal chodzi bardzo nie równo ledwo wkręca się na obroty.
Witam Mam dokładnie ten sam problem z SC 1.1 MPI. Opisany tu przypadek w 100% odpowiada mojemu. Podłączyłem pod gniazdo diagnostyczne diagnoskop i sprawdziłem pamięć błędów i tam nic nie ma. Po prostu zero uszkodzeń. Dziwny przypadek.
muszę dodać, że wszystko było dobrze do momentu kiedy zdjąłem dekiel od zaworów(wymieniałem uszczelke) bo mi sie zatkał wlot powietrza i wywaliło mi olej przez mairke.
1.Jak nazywa się element (rurka) wychodząca z filtra powietrza? > Która? Tam wychodzi (a raczej wchodzi) klika rurek. Ta gruba karbowana z przodu to dolot powietrza, ta cieńsza wchodząca od spodu to odpowietrzenie komory korbowej i pokrywy rozrządu (tzw. odma).
tags: #przewody #z #filtra #powietrza #seicento #schemat

