Problemy z Kompresorem Demag SC50DS-1: Analiza Użytkownika i Porady
- Szczegóły
Użytkownik zgłasza problem z kompresorem Demag SC50DS-1, który nie otwiera przepustnicy powietrza. Kompresor, napędzany silnikiem Deutz F4L o mocy 42 kW, działa na pełnych obrotach przy 8 mm dyszy, a przy 6,5 mm obroty się zmniejszają. Użytkownik zauważa, że przepustnica wydaje się być zbyt mocno przymknięta, co może być spowodowane zbyt wysokim ciśnieniem.
Diagnoza i Możliwe Przyczyny
W trakcie dyskusji poruszane są różne aspekty, takie jak regulacja ciśnienia, stan czujnika ciśnienia oleju, oraz możliwe problemy z elektrozaworem. Użytkownik planuje wymienić zawór regulacji ciśnienia na model od Kaeser oraz sprawdzić cięgno gazu.
Potencjalne Problemy i Rozwiązania
- Zawór regulacji ciśnienia: Jeżeli rzeczywiście przepustnica nie otwiera się na max to w 99% reduktor ci minimalnie przepuszcza ciśnienie. Zawór regulacji ciśnienia ma dobrą, niepopękaną membranę, ale warto go wymienić na model od Kaeser.
- Czujnik ciśnienia oleju: Jeżeli uszkodzony jest czujnik ciśnienia w silniku to po "puszczeniu" kluczyka kompresor nie ma prawa pracować.
- Nieszczelności: Wszystko jest szczelne, ale warto sprawdzić, czy poluzowanie przewodu ciśnieniowego, który zasila np. siłownik obrotów silnika, nie ujawni nieszczelności. Na pełnych obrotach nie powinno być powietrza. Po zamknięciu zaworów powinno uciekać powietrze.
- Przepustnica: Użytkownik zauważa, że przepustnica zachowuje się tak, jakby miała za duże ciśnienie i za mocno ją przymyka. Cyknij foto przepustnicy od strony siłownika i siłownik od obrotów silnika.
Inne Problemy z Kompresorami Demag
Inni użytkownicy zgłaszają różne problemy z kompresorami Demag, takie jak:
- Przegrzewanie się kompresora: Temperatura w separatorze jest bardzo duża, a chłodnica i węże są zimne. Wymiana termostatu może rozwiązać problem.
- Plucie olejem: Kompresor pluje olejem po wymianie separatora.
- Wyłączanie się silnika: Silnik wyłącza się po kilku minutach pracy. Wymiana membrany sterującej obrotami silnika może pomóc, ale problem może powrócić.
Eksploatacja i Serwis
Demagi mają mniej wydajne śruby od AC do tego masz zwykły jednarazowy w zamierzeniach konstrukcji silnik. Jego wartość remontowa to tylko 6tyś h i trzeba dbać by tego dożył. A potrafi wcześniej wysiąść. Więc sprzedaj i kup serwisowalna u ciebie. Patrz i analizuj: obroty, ciśnienie oleju, paliwo, ciśnienie powietrza, sterowanie.
Osuszacz Powietrza SF Filter ST 1374/2
Nr. Zaprezentowany powyżej Osuszacz powietrza ST 1374/2 jest wysokiej jakości wyrobem pochodzącym od zaufanego producenta - SF Filter. Filtr jest nowy i fabrycznie zapakowany. Chcąc uniknąć pomyłki podczas zakupu, każdy z oferowanych przedmiotów, opisany jest za pomocą unikalnego numeru katalogowego, nadanego przez producenta. Prezentowane elementy charakteryzują się uniwersalnym zastosowaniem oraz prostym montażem. Oferujemy zarówno oryginalne produkty, jak i zgodne z nimi zamienniki o porównywalnej jakości. Wszystkie sprawdzają się w maszynach pracujących w dużym zapyleniu.
Przeczytaj także: Instrukcja krok po kroku: Osuszacz w Solaris Urbino
Przeczytaj także: Osuszacze wilgoci - ranking
Przeczytaj także: Jak naprawić błąd E5 w osuszaczu powietrza Ralf?
tags: #osuszacz #powietrza #demag #opinie

