Przebudowa i Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Gminie Skulsk
- Szczegóły
Przedsięwzięcie stanowi inwestycję celu publicznego pn.: „Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków dla Gminy Skulsk” w miejscowości Lisewo na działce nr 188/2; obręb Lisewo, gmina Skulsk.
Zakres Inwestycji
Inwestycja polegać będzie na daleko idącej przebudowie obiektu oczyszczalni ścieków mającej wykonanie nowego układu technologicznego w technologii SBR umożliwiającej przyjęcie całej ilości ścieków oraz ładunku zanieczyszczeń z skanalizowanego obszaru aglomeracji Skulsk oraz ścieków dowożonych taborem asenizacyjnym.
Inwestycja polegać będzie na budowie obiektów takich jak:
- Budynek technologiczny - obiekt nr 1,
- Część socjalna budynku - obiekt nr 2a,
- Część biurowa budynku - obiekt nr 2b,
- Reaktor SBR I - obiekt nr 3,
- Reaktor SBR II - obiekt nr 4
- KTSO - obiekt nr 5,
- Wiata na osad odwodniony - obiekt nr 6,
- Fundament pod pompownię osadu - obiekt nr 7,
- Studnia przepływomierza - obiekt nr 8,
- Fundament pod agregat - obiekt nr 9,
- Utwardzone place i drogi wewnętrzne,
- Sieci międzyobiektowe.
Istniejące obiekty podlegające przebudowie:
- Pompownia ścieków surowych - obiekt nr 10.
Ponadto w ramach realizowanego zadania Wykonawca w systemie „zaprojektuj i wybuduj” wykona nowy dojazd do oczyszczalni od zjazdu z drogi krajowej nr 25 relacji Inowrocław - Konin (nawierzchnia asfaltowa/betonowa na podbudowie) oraz w uzgodnieniu lokalizacji z Inwestorem w trakcie budowy instalacji fotowoltaicznej wg. własnego projektu.
Przeczytaj także: Przydomowe oczyszczalnie ścieków Zawiercie
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr do SWZ.
Szczegóły Zamówienia Publicznego
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane.
- Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
- Wartość zamówienia: 11746550,00 PLN
- Możliwość składania ofert częściowych: Nie
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30.
Kryteria Oceny Ofert
Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe.
- Kryterium 1: Cena (Waga: 60%)
- Kryterium 2: Gwarancja (Waga: 40%)
Warunki Udziału w Postępowaniu
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli:
Przeczytaj także: Oczyszczalnia oksydacyjna: zasady działania
- Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową niezbędną do wykonania określonego w SWZ zadania w wysokości nie niższej niż 2.000.000,00 zł brutto.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca:
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w przypadku składania oferty na część I wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na budowie, rozbudowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków o wartości minimum 9 000 000,00 zł brutto.
- Dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021 r. poz. 2351) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646); Osoba ta powinna 5-letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie jako kierownik budowy/robót na budowie/rozbudowie/przebudowie oczyszczalni ścieków.
- Dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021 r. poz. 2351) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).
- dysponuje jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.2021 r. poz. 2351) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021.1646).
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji osób wskazanych powyżej, co oznacza, że Wykonawca musi dysponować 3 osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje wskazane powyżej.
W/w osoby muszą być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.).
Wykonawcy składający ofertę wspólną winni spełniać warunki udziału w postępowaniu łącznie. Zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy Pzp wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.
Wadium
Każda złożona przez Wykonawcę oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30.000,00 PLN.
Przeczytaj także: Jak ustawić napowietrzanie?
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
- w pieniądzu - przelew na konto -BS Ślesin o/Skulsk nr 30853400061100016900122580.
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 roku, poz. 359).
Ochrona Danych Osobowych (RODO)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Skulsk ul. Targowa 2 , 62-560 Skulsk, woj.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy p.z.p. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Prawa Osób, Których Dane Są Przetwarzane
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Ograniczenia Praw
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Formaty Plików i Podpisy Elektroniczne
- Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na format pdf
- W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip , .7Z
- Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
- Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
- Natomiast maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB.
- Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
- Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
- Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.
- Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
- Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
- Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
- Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym.
tags: #oczyszczalnia #ścieków #skulsk #zasada #działania