Autoryzowany Serwis Oczyszczaczy Powietrza Philips: Profesjonalna Obsługa Twojego Urządzenia

Philips to jedna z marek najbardziej rozpoznawalnych na rynku polskim. Telewizory Philips są jednymi z najbardziej rozpoznawalnych urządzeń na rynku polskim. Urządzenia te wyróżniają się przejrzystym interfejsem. Jesteśmy firmą, która od wielu lat naprawia sprzęty AGD wielu marek, w tym także Philips.

Autoryzowany Serwis Philips, to profesjonalna obsługa i naprawa Twoich urządzeń Philips. Wybierając serwis autoryzowany, masz pewność, że Twoje urządzenie zostanie naprawione zgodnie z najwyższymi standardami, zaleceniami producenta i z wykorzystaniem oryginalnych części zamiennych.

Dlaczego warto wybrać autoryzowany serwis Philips?

  • Ekspertyza producenta - Działamy zgodnie z zaleceniami i standardami producentów urządzeń.
  • Wykwalifikowani specjaliści - Nasz zespół regularnie uczestniczy w szkoleniach technicznych oraz posiada wszelkie potrzebne uprawnienia.
  • Oryginalne części - Gwarancja długotrwałego i niezawodnego działania sprzętu.
  • Szybka realizacja - Naprawiamy Twoje urządzenie sprawnie i dokładnie.
  • Gwarancja na naprawy - Pewność, że usługa spełni Twoje oczekiwania.

Co oferujemy?

  • Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne - Dbamy o Twoje urządzenie na każdym etapie jego użytkowania.
  • Diagnostyka i naprawa - Szybko identyfikujemy i eliminujemy usterki. Diagnostyka sprzętu przebiega niezwykle szybko, często jest możliwa na miejscu.
  • Użycie oryginalnych części - Twoje urządzenie będzie działać jak nowe.
  • Serwis urządzeń RTV i małego AGD - Specjalizujemy się w takich urządzeniach jak telewizory, odkurzacze, ekspresy do kawy, żelazka, roboty kuchenne i wiele innych.
  • Profesjonalne wsparcie techniczne - Odpowiemy na Twoje pytania i doradzimy, jak najlepiej dbać o urządzenie.

Jak to działa?

  1. Zgłoszenie usterki - Skontaktuj się z nami wypełniając formularz zgłoszenia naprawy lub zadzwoń.
  2. Diagnoza - Przeprowadzamy szczegółową diagnostykę urządzenia.
  3. Naprawa - Naprawiamy sprzęt zgodnie z najwyższymi standardami.
  4. Odbiór urządzenia - Gotowy sprzęt wraca do Ciebie w pełni sprawny.

Serwis sprzętów AGD Philips odbierze z firmy uszkodzony sprzęt, a po naprawie dostarczy go pod same drzwi. Jeśli nie mieszkasz we Wrocławiu, możesz wysłać do nas sprzęt do naprawy! Obsługujemy klientów z całej Polski w systemie door to door, w tym z takich miast jak: Warszawa, Kraków, Gdańsk, Gdynia, Poznań, Łódź, Katowice, Szczecin, Lublin, Rzeszów, Bydgoszcz, Toruń, Białystok, Opole, Zielona Góra, Koszalin, Kielce, Częstochowa, Radom, Olsztyn, Tarnów, Gorzów Wielkopolski, Płock, Elbląg, Wałbrzych czy Zamość.

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne

Oferujemy dwa główne rodzaje usług serwisowych:

  1. Naprawy gwarancyjne - Jeśli Twój produkt Philips jest nadal objęty gwarancją producenta, możesz skorzystać z naszych usług naprawy gwarancyjnej. Nasi wykwalifikowani technicy przeprowadzą diagnostykę i naprawę zgodnie z wysokimi standardami firmy Philips, używając oryginalnych części zamiennych. Naprawa gwarancyjna jest bezpłatna.
  2. Naprawy pogwarancyjne - W przypadku produktów, których gwarancja już wygasła, również służymy pomocą. Dzięki naszej autoryzacji mamy dostęp do oryginalnych części serwisowych Philips. Nasi technicy regularnie przechodzą szkolenia, aby być na bieżąco z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi. Dzięki temu możemy zaoferować fachową naprawę pogwarancyjną, przywracając urządzenia Philips do pełnej sprawności.

Najczęściej zadawane pytania

  1. Produkt nie działa prawidłowo? Rozwiąż problem samodzielnie lub zarejestruj naprawę online. Gdy produkt nie działa zgodnie z oczekiwaniami, często problem można rozwiązać samodzielnie, bez konieczności wysyłki sprzętu do naprawy.
  2. Jaki okres gwarancji obowiązuję na mój produkt? Gwarancja Philips wynosi zwykle od 12 do 24 miesięcy, w zależności od posiadanego produktu. Aby znaleźć dokładny okres gwarancji na Twój produkt i zasady gwarancji, sprawdź warunki gwarancji Philips.
  3. Mój produkt nie jest objęty gwarancją, czy Philips może coś dla mnie zrobić? Jeśli Twój produkt nie jest już objęty gwarancją, staramy się, aby proces obsługi pogwarancyjnej był jak najbardziej przyjazny. Oferowane rozwiązanie i ostateczny koszt będą zależeć od rodzaju produktu, stopnia uszkodzenia i wybranych opcji transportu.
  4. Gdzie mogę znaleźć informacje o produkcie? Informacje o naszej aktualnej ofercie można łatwo znaleźć w sekcji Produkty na oficjalnej stronie Philips. Możesz znaleźć swój produkt, przeglądając katalog produktów lub wpisując numer modelu albo nazwę produktu w naszej wyszukiwarce.
  5. Gdzie mogę kupić części zamienne i akcesoria do mojego produktu? Szeroka gama części zamiennych i akcesoriów jest dostępna w naszym sklepie internetowym. Przejdź do sekcji Produkty, a następnie Akcesoria, aby znaleźć części i akcesoria do swojego produktu.
  6. Przeprowadziłem się za granicę / Kupiłem swój produkt za granicą. Czy wpłynie to na moją gwarancję? Nie, w Philips oferujemy międzynarodową gwarancję na nasze produkty, dlatego nie będzie to miało wpływu na Twoją gwarancję. W razie problemów lub pytań skontaktuj się z lokalnym Biurem Obsługi Klienta Philips.
  7. Gdzie mogę znaleźć model i numer seryjny mojego urządzenia? Model produktu można znaleźć: na pudełku, w instrukcji lub na samym produkcie.
  8. Jak długo potrwa naprawa? Jak mogę sprawdzić status naprawy? Naszym celem jest naprawa i zwrot produktu w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania go przez nasze centrum serwisowe (w przypadku braku dostępności części, naprawa może ulec wydłużeniu).
  9. Jeśli skorzystałem z przedłużenia gwarancji u mojego sprzedawcy, czy mogę skontaktować się z firmą Philips? Autoryzowany Serwis Philips.

Serwis gwarancyjny sprzętu użytkowego Philips

Zlecenia serwisowe jakie realizujemy w ramach autoryzacji to między innymi: naprawy gwarancyjne urządzeń gospodarstwa domowego i pielęgnacji ciała marki Philips, czyli: odkurzacze, oczyszczacze powietrza, blendery kielichowe i ręczne, wyciskarki i sokowirówki, żelazka i generatory pary, czajniki, roboty kuchenne, tostery, golarki, trymery, szczoteczki soniczne do zębów, suszarki, prostownice, lokówki. Przyjmujemy również zgłoszenia na serwis gwarancyjny urządzeń Philips AVENT do pielęgnacji matki i dziecka w tym laktatory, podgrzewacze do butelek dla dzieci, sterylizatory butelek, nianie elektroniczne.

Przeczytaj także: Oczyszczacz Powietrza - Czy Warto?

Urządzenia Philips, które naprawiamy

  • Ekspresy do kawy
  • Odkurzacze
  • Oczyszczacze powietrza
  • Telewizory
  • Urządzenia do pielęgnacji ciała
  • Produkty dla mam i dzieci (Philips AVENT)

Zadbaj o swój ekspres do kawy z akcesoriami PHILIPS

Zadbaj o długowieczność i doskonałe działanie swojego ekspresu do kawy wybierając oryginalne środki marki Philips do pielęgnacji i konserwacji. W naszej ofercie znajdziesz odkamieniacze, środki czyszczące, filtry wody i wiele innych przydatnych akcesoriów, które utrzymają Twój ekspres w idealnym stanie.

Jakie urządzenia Philips naprawię w APS Serwis?

APS Serwis oferuje wsparcie serwisowe dla produktów Philips takich jak:

  • urządzenia gospodarstwa domowego, w tym: ekspres do kawy, blender, wyciskarka do soków, sokowirówka, oczyszczacz powietrza i nawilżacz powietrza;
  • urządzenia do gotowania czyli robot kuchenny, tostery, czajnik, multicooker;
  • odkurzacz czy robot sprzątający;
  • żelazko i parownica do ubrań, generator pary serii PerfectCare Elite Plus, PerfectCare Elite, PerfectCare Performer, PerfectCare Compact, FastCare Compact, FastCare Essential, PerfectCare Aqua Pro;
  • telewizory
  • urządzenia do pielęgnacji ciała, takie jak depilator, suszarka, lokówka, prostownica, golarka do twarzy i ciała, trymer, maszynka do strzyżenia włosów;
  • produkty do higieny jamy ustnej: szczoteczka soniczna, szczoteczka elektryczna z serii Sonicare, DiamondClean Smart, DiamondClean, Prestige, ExpertClean, ProtectiveClean, Sonicare 3100/4100/5100, Sonicare for Kids, SenseIQ, irygator
  • produkty dedykowane mamom i dzieciom: laktator, sterylizator, niania elektroniczna

Czy zawsze opłaca się naprawiać?

Może się zdarzyć, że naprawa urządzenia będzie niemożliwa lub nieopłacalna. Wówczas w porozumieniu z producentem marki przedstawiamy rozwiązanie najlepsze dla Klienta, biorąc pod uwagę jego potrzeby i oczekiwania.

Jak działa serwis Door-to-Door (D2D) w przypadku urządzeń Philips w APS Serwis.

Serwis Door-to-Door (D2D) to wygodna opcja realizacji naprawy urządzeń Philips, która oszczędza Twój czas. Rozumiemy, jak ważne jest szybkie przywrócenie funkcjonalności Twojego sprzętu Philips. Dlatego w naszym serwisie naprawa zajmuje zwykle tylko 1-2 dni robocze. Naszym celem jest, aby naprawa była nie tylko skuteczna, ale także opłacalna. Kliknij przycisk „Zamów kuriera” i wypełnij formularz zgłoszenia.

Podsumowanie

Zaufaj specjalistom i powierz naprawę swojego urządzenia serwisowi, który współpracuje bezpośrednio z producentem. Naszą misją jest przywrócenie pełnej funkcjonalności Twojego sprzętu, by mógł Ci służyć przez długie lata.

Przeczytaj także: Opinie o oczyszczaczach Stadler Form

Przeczytaj także: Oczyszczacz powietrza idealny do wiejskiego domu

tags: #oczyszczacz #powietrza #Philips #autoryzowany #serwis

Popularne posty: