BMC Filtr Powietrza Motocykl - Opinie i Wszystko, Co Musisz Wiedzieć
- Szczegóły
Firma BMC Srl. z siedzibą w Bolonii jest jednym z najlepiej rozpoznawalnych producentów filtrów powietrza na świecie. Historia firmy sięga 1973 roku. Wówczas firma BMC zaczynała od importu wyrafinowanej techniki racingowej z Japonii. Od 1991 BMC wkroczyło na rynek z produktami do użytku wyścigowego i typowo drogowego. Ich pierwszym klientem stało się Ferrari. Obecnie firma posiada swe przedstawicielstwa w 94 krajach.
Dlaczego Wybrać Filtr Powietrza BMC?
Dlaczego BMC? Bo to najlepszy wybór sportowych filtrów powietrza.
Zalety Filtrów BMC
Bawełniany element filtrujący BMC (4 warstwy bawełny filtrującej) wykonano z najlepszych materiałów dostępnych na rynku. Dzięki temu, zanieczyszczenia są odfiltrowywane bez strat w przepływie. Filtra BMC nie trzeba wymieniać. Należy go jedynie poddawać cyklicznemu czyszczeniu i nasączaniu.
Opinie Użytkowników o Filtrach BMC
Wiele osób zastanawia się, czy warto zainwestować w sportowy filtr powietrza BMC do swojego motocykla. Poniżej przedstawiamy zebrane opinie i doświadczenia użytkowników:
- Poprawa osiągów: Jet filter BMC - dzięki temu motor ma 127km!
- Alternatywa dla K&N: No ok, widzę że dobrze że mam BMC, a nie K&N.
- Dopływ zimnego powietrza: Czemu powinno cały czas dolatywać zimne powietrze do filtra K&N lub BMC?
- Montaż: Filtry K&N pasują idealnie w miejsce oryginalnych filtrów... z BMC nie miałem przyjemności...
Doświadczenia z Filtrami BMC i K&N
Użytkownicy dzielą się swoimi doświadczeniami, które warto wziąć pod uwagę przed zakupem:
Przeczytaj także: Sędziszów Filtr Powietrza do Astry H - Testy i Opinie
CBR 600 F4i - moto na oryginalnym układzie wydechowym, bez strojenia, z filtrem K&N - dostałem ten filtr razem z motocyklem, założyłem i niestety moto w niższym zakresie obrotów chodziło jak traktor (falowało, nie wkręcało się na obroty, potrafiło się zaksztusić). Po zmianie na zwykły filtr wszystko wróciło do normy.
Drugie moto to Suzuki GSR 750 - tam miałem końcówkę LeoVince + filtr BMC (z takim już kupiłem moto) - dół falował a przy 6 tys obrotów moto dostawało wścieklizny (przy fabrycznym ustawieniu to oddawanie mocy jest bardziej "wygładzone"), pomyślałem - może wtrysk i strojenie, więc tym razem oddałem moto na hamownię do Poznania i chłopaki porobili testy - okazało się, że po sprawdzeniu wtrysku i ogólnym serwisie na BMC moto miało o 2 konie mniej, niż na standardowym ustawieniu (mimo, że moto miało puchę Leo). Dopiero po wgraniu nowej mapy zyskałem te kilka koni - bodajże o 1 czy 2 więcej, niż fabryka i moto zaczęło jako-tako jeździć.
Czy Warto Inwestować w Sportowy Filtr Powietrza?
Sportowe filtry są wygodne, bo można je sobie wyczyścić i wielokrotnie używać, co nie zmienia faktu, że jak ktoś liczy na mega więcej mocy po samym założeniu filtra, to po prostu nie warto. Przy pewnych konfiguracjach jest to bajer, przy kompleksowym podejściu must-have.
Dostępność i Dostawa
Dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz Inpost. Wysyłka towaru w ciągu 1-2 dni.
Przeczytaj także: Jak wymienić filtr w Vespa LX 50?
Przeczytaj także: Oczyszczacz Duux: konserwacja filtra
tags: #bmc #filtr #powietrza #motocykl #opinie