Osuszacze Powietrza Master: Rodzaje i Zastosowanie
- Szczegóły
Marka MASTER, dzięki swojemu ogólnoświatowemu zasięgowi i wieloletniemu doświadczeniu, jest niekwestionowanym liderem na rynku przenośnych urządzeń do obróbki powietrza. Podstawowym elementem strategii rozwoju firmy jest wprowadzanie nowych produktów oraz innowacji technicznych, a także utrzymanie aktualnej pozycji lidera i rozszerzanie wpływów na nowe rynki. Poprzez rozbudowaną sieć dystrybucji i serwisu produkty oraz pomoc techniczna docierają do klientów wielu krajów na świecie.
Zastosowanie Osuszaczy Master
Produkty marki MASTER stanowią wyposażenie hal przemysłowych, budów, magazynów i ferm oraz biur i gospodarstw domowych. Urządzenia produkowane przez naszą firmę charakteryzuje innowacyjność rozwiązań technologicznych, łatwość obsługi, a także wysoka jakość, duża wydajność i niezawodność. Dzięki nowoczesności naszych produktów poprawiamy jakość powietrza i tworzymy przyjazny klimat w pomieszczeniach.
Osuszacze firmy Master to najwyższa klasa. Wbudowany w aparat wentylator przepuszcza wilgotne powietrze zaczerpnięte z pomieszczenia nad zamontowanym w urządzeniu parownikiem obniżając jego temperaturę poniżej punktu rosy. Nadmiar pary wodnej zostaje w ten sposób oddany przez powietrze w postaci kondensatu i zbiera się w pojemniku. Pozbawione nadmiaru wilgoci powietrze po ogrzaniu do temperatury pokojowej, zostaje następnie ponownie wypuszczone na zewnątrz.
Cechy i Zalety Osuszaczy Master
- Elegancki wygląd
- Kompaktowa, metalowa, trwała, wytrzymała obudowa
- Elektroniczny system sterowania
- Niski pobór mocy
- Wygodny transport dzięki kompaktowej budowie (DH 732) i ergonomicznemu uchwytowi
- Wysoka wydajność
- Szybkie i automatyczne odszranianie przez gorące pary czynnika
- Filtr powietrza
- Prosta obsługa
- Wbudowany higrostat
- Możliwość pracy ciągłej (24 h/dobę)
- Możliwość wyprowadzenia skroplin na zewnątrz - możliwość podłączenia węża do odprowadzania skroplin
- Doskonale usuwa z powietrza wilgoć
- Zapobiega powstawaniu korozji, pleśni
- Obniża wilgotność powietrza w pomieszczeniach
- Poprawia warunki komfortu cieplnego i przechowywania towarów
- Szerokie możliwości stosowania: w instytucjach badawczych, sklepach, konstrukcjach podziemnych, salach komputerowych, archiwach, garażach itp.
Warunki Gwarancji Welltec dla Produktów Master
Producent, Welltec (siedziba: ul. Orzechowa 3, Przęsocin 72-010), zwany dalej Gwarantem, gwarantuje sprawne (zgodnie z warunkami opisanymi w instrukcji obsługi) działanie Produktu Welltec wskazanego w Karcie Gwarancyjnej, zwanego dalej Produktem. Okres gwarancji wynosi 3 lata od dnia zakupu Produktu wskazanego na dowodzie zakupu. Gwarancja prowadzona jest w trybie „door-to-door”, tj. reklamowany Produkt transportowany jest do serwisu i od serwisu na koszt Gwaranta. Gwarancja obejmuje wyłącznie Produkty zakupione na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i pochodzące z dystrybucji Gwaranta. Gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Procedura Reklamacyjna
W celu zgłoszenia reklamacji należy skontaktować się z Autoryzowanym Serwisem Welltec, ul. Orzechowa 3, Przęsocin 72-010. W zgłoszeniu należy podać: nazwę Produktu, model Produktu, numer seryjny Produktu, datę zakupu Produktu, numer dowodu zakupu Produktu, dane kontaktowe Uprawnionego z Gwarancji, adres do odbioru przesyłki, adres do zwrotu przesyłki, numer Karty Gwarancyjnej oraz dokładny opis usterki. Do zgłoszenia można dołączyć również kopię dowodu zakupu, zdjęcia oraz protokół szkody.
Przeczytaj także: Instrukcja krok po kroku: Osuszacz w Solaris Urbino
Reklamowany Produkt odbierany jest z adresu wskazanego przez Uprawnionego z Gwarancji. Koszt transportu do Autoryzowanego Serwisu Welltec ponosi Gwarant. Produkt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie lub inne odpowiednie do zabezpieczenia Produktu przed uszkodzeniami na czas transportu. Do przesyłki należy dołączyć Produkt oraz wszystkie elementy wyposażenia i akcesoria znajdujące się w zestawie.
Ujawnione w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie przez Autoryzowany Serwis Welltec w terminie 14 dni od daty dostarczenia Produktu. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od Gwaranta, np. sprowadzenia części zamiennych lub charakteru wady Produktu. Jeżeli usunięcie usterek wymagało będzie dłuższego czasu, Gwarant dołoży wszelkich starań, aby dokonać naprawy w jak najkrótszym czasie.
Po naprawie reklamowany Produkt wysyłany jest na adres wskazany przez Uprawnionego z Gwarancji. Koszt transportu od Autoryzowanego Serwisu Welltec ponosi Gwarant.
Warunki Gwarancji
Naprawy gwarancyjne wykonywane są tylko, jeżeli do reklamowanego Produktu zostanie dołączona kopia dowodu zakupu oraz oryginał poprawnie, kompletnie i czytelnie wypełnionej Karty Gwarancyjnej bez skreśleń/poprawek w treści gwarancji. Autoryzowany Serwis Welltec może odmówić naprawy w przypadku braku tych dokumentów, niewypełnionej Karty Gwarancyjnej lub Karty Gwarancyjnej wypełnionej niepoprawnie, niekompletnie, nieczytelnie lub zawierającej skreślenia/poprawki w treści gwarancji.
Poprawnie wypełniona Karta Gwarancyjna musi zawierać: oryginalną naklejkę hologramową z numerem gwarancji, nazwę Produktu, model Produktu, numer seryjny Produktu, datę zakupu Produktu, numer dowodu zakupu Produktu oraz czytelny podpis Uprawnionego z Gwarancji, potwierdzający zapoznanie się i wyrażenie zgody na warunki Gwarancji. Karta Gwarancyjna bez powyższych danych, jak również w przypadku nieczytelnych zapisów lub poprawek jest nieważna i nie jest dokumentem upoważniającym do Gwarancji.
Przeczytaj także: Osuszacze wilgoci - ranking
Uprawnionemu z Gwarancji nie przysługuje prawo wymiany Produktu na nowy lub zwrotu należności, z zastrzeżeniem sytuacji z punktu 14.
Jeżeli w okresie gwarancji zostały wykonane trzy istotne naprawy Produktu, a Produkt dalej wykazuje wady uniemożliwiające używanie go zgodnie z przeznaczeniem lub gdy Gwarant stwierdzi, że usunięcie wady Produktu jest niemożliwe, to Gwarant wedle własnego uznania może:
- wymienić Produkt na nowy,
- wymienić Produkt na inny nowy produkt o porównywalnych lub lepszych parametrach,
- wymienić Produkt na inny używany produkt w stanie nie gorszym niż produkt reklamowany,
- zwrócić pieniądze za reklamowany Produkt.
Gwarant ma prawo uwzględnić stopień zużycia i amortyzację Produktu w okresie gwarancji.
Wszystkie wymienione podczas naprawy Produkty lub części stają się własnością Gwaranta. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas pozostawania Produktu w naprawie licząc od dnia dostarczenia Produktu do Autoryzowanego Serwisu Welltec do dnia wykonania naprawy.
Gwarancja nie obejmuje:
Przeczytaj także: Jak naprawić błąd E5 w osuszaczu powietrza Ralf?
- uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad,
- uszkodzeń powstałych z winy Użytkownika,
- uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
- uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji,
- uszkodzeń powstałych w wyniku używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
- uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania nieoryginalnych akcesoriów,
- uszkodzeń powstałych w czasie transportu,
- uszkodzeń powstałych w wyniku zdarzeń losowych (powódź, pożar, zalanie itp.),
- czynności przewidzianych w instrukcji, do których wykonania zobowiązany jest Uprawniony z Gwarancji,
- czynności związanych z konserwacją Produktu np. czyszczenie, regulacja, wymiana elementów podlegających naturalnemu zużyciu (filtry, żarówki, uszczelki, pianki, materiały izolacyjne, baterie).
W przypadku, gdy Autoryzowany Serwis Welltec uzna zgłoszenie reklamacyjne za bezzasadne (w szczególności np. z uwagi na: niestwierdzenie wady, zaistnienie przypadku nieobjętego Gwarancją, wygaśnięcie Gwarancji) Uprawniony z Gwarancji zostanie obciążony przez Gwaranta kosztami transportów oraz sprawdzenia Produktu.
Postanowienia Końcowe
Nie wydaje się duplikatów Karty Gwarancyjnej. Stwierdzenie przez Autoryzowany Serwis Welltec napraw, przeróbek, zmian konstrukcyjnych, itp. wykonanych samowolnie (tj. nie przez Autoryzowany Serwis Welltec) skutkuje utratą Gwarancji.
W celu zachowania najwyższej wydajności Produktu Gwarant zaleca wykonywanie przeglądów technicznych Produktu, co najmniej 1 raz w roku w Autoryzowanym Serwisie Welltec. W przypadku Produktów, których praca jest sezonowa (np. ogrzewanie, klimatyzacja), przegląd techniczny powinien odbywać się PRZED sezonem właściwym dla danego Produktu. Wykonanie przeglądu powinno być potwierdzone wpisem w Karcie Gwarancyjnej, z dokładnym opisem ewentualnie zaistniałych usterek, wykonanych napraw i czynności serwisowych.
W przypadku sporów z Uprawnionym z Gwarancji niebędącym konsumentem, Sądem właściwym do rozstrzygania sporów będzie Sąd właściwy dla siedziby Gwaranta.
tags: #osuszacz #powietrza #przesocin #rodzaje

