Gdzie Naprawić Oczyszczacz Powietrza Xiaomi w Krakowie?

W Polsce istnieje wiele serwisów Xiaomi, rozmieszczonych w większości miast. Nasz techniczny serwis Xiaomi miał okazję obsługiwać klientów zarówno z największych miast jak Kraków, Poznań, Łódź, Gdańsk, Gdynia, Szczecin, Wrocław, Katowice.

Oprócz większych miast nasz serwis Xiaomi obsłużył także wielu klientów z całej Polski i innych mniejszych miast jak Częstochowa, Opole, Olsztyn, Bydgoszcz, Toruń, Lublin, Bielsko-Biała, a także Białystok, Bytom, Zabrze, Chorzów oraz Siedlce, Płock, Zielona Góra, Gliwice, Gorzów Wielkopolski czy Kalisz, Kielce, Legionowo, Leszno, Legnica, Nowy Sącz, Rzeszów i Radom.

Wiele osób dość infantylnie myśli, że dobra naprawa i serwis Xiaomi mogą być tanie. Niestety czasami naprawa i serwis nie będą tanie i trzeba się z tym liczyć.

Nasz serwis Xiaomi działa już do około 7 lat. Dzięki temu poznaliśmy wszystkie dotychczas wyprodukowane urządzenia tego producenta oraz wielu innych znanych globalnych marek elektroniki użytkowej.

Zdarza się, że nasi klienci nie do końca wiedzą jak działa nasz techniczny serwis Xiaomi. Naprawę realizuje zawsze nasz inżynier i specjalista techniczny w możliwie szybkim czasie.

Przeczytaj także: Ultradźwiękowy nawilżacz powietrza

Wprawdzie nasz serwis Xiaomi nie jest oficjalnym i autoryzowanym serwisem wykonującym naprawy gwarancyjne tego chińskiego producenta to potrafimy często wykonać je szybciej, lepiej i taniej od oficjalnego, autoryzowanego serwisu Xiaomi.

Niestety nie każdy z nich jest w stanie wykonać skomplikowane naprawy mało znanych modeli urządzeń elektronicznych tego chińskiego producenta. Dlatego też zdarza się, że trafiają do nas klienci z najróżniejszych miast w Polsce.

Dlatego przekonajcie się nasz, pierwszy w Polsce serwis Xiaomi jest jednym z najlepszych na polskim rynku pomimo tego, że nie posiada statusu oficjalnego czy autoryzowanego serwisu gwarancyjnego Xiaomi. Nasza pomoc techniczna zawsze jest najwyższej jakości.

Trafiają do nas jednak użytkownicy i klienci z wielu innych polskich miast takich jak Wrocław, Łódź, Kraków, Poznań, Katowice, Gdańsk, Gdynia, Szczecin oraz nieco mniejszych miast jak chociażby Bydgoszcz, Toruń, Opole, Legnica, Lubin, oraz Zielona Góra, Piotrków Trybunalski, Sosnowiec, Zabrze czy Lublin oraz Rzeszów.

Możecie na początku przeczytać opinie jakie posiada konkretny serwis Xiaomi. Choć nie zawsze bywają one miarodajne i mogą prowadzić do właściwych konstatacji.

Przeczytaj także: Gdzie szukać filtra powietrza w BMW 520d?

Nie zawsze odpowiednim kryterium wyboru będzie cena oraz to w jakim serwisie Xiaomi będzie tanio. Jakość i skuteczność naprawy urządzeń wpływa jednak na ostateczne oceny i opinie o konkretnym miejscu z którego korzystacie.

Serwis xiaomi4you.pl zawsze dołoży wszelkich starań aby oddać wasz sprzęt w pełni sprawny.

Zwróć uwagę na to czy konkretny serwis Xiaomi jest serwisem gwarancyjnym technicznym obsługującym konkretne urządzenia albo wręcz specjalizującym się w naprawach danego sprzętu. Większość oczywiście wykonuje naprawy telefonów i smartfonów Xiaomi Redmi takie jak wymiany wyświetlaczy czy wymiana baterii.

Naszą specjalizacją są naprawy robotów sprzątających oraz odkurzaczy Xiaomi. Serwisujemy i skutecznie naprawiamy w zasadzie wszystkie modele np. roborock.

Jeśli chcecie się dowiedzieć ile kosztuje serwis konkretnego urządzenia Xiaomi skontaktujcie się z nami.

Przeczytaj także: Wymiana filtra powietrza w Fiat Scudo

Zepsuty sprzęt to nic przyjemnego. Naprawimy prawie każde urządzenie. Dlaczego prawie? Nie koloryzujemy. Są usterki, których nie da się naprawić albo nie są już opłacalne.

W przypadku braku zgodności Towaru z umową, Kupującemu przysługuje uprawnienie do skorzystania przysługujących mu uprawnień z tytułu rękojmi Sprzedawcy lub gwarancji udzielanej przez producenta Towaru. Skorzystanie z jednej z opisanych powyżej form ochrony Kupującego nie wyłącza możliwości skorzystania przez niego z drugiego z ww.

Reklamacje i Gwarancje

Zgłoszenia reklamacyjne składane w ramach gwarancji rozpatrywane będą bezpośrednio przez gwaranta - Xiaomi Technology (Polska) sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Marynarskiej 15, 02-674 Warszawa. W celu złożenia reklamacji towaru prosimy o odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami (o ile to możliwe) oraz wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego na stronie CCS lub SBE . Paczkę przed wysyłką należy zabezpieczyć w sposób umożliwiający jej bezpieczne przetransportowanie.

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Kupującego, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art.

Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Kupującemu zakupione przez niego Towary wolne od wad, jak również zgodne ze stanem faktycznym w zakresie: (i) opisu, rodzaju, ilości, jakości, kompletności i funkcjonalności; (ii) przydatności do szczególnego celu, do którego jest potrzebny konsumentowi, o którym konsument powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Sprzedawca zaakceptował; (iii) dostarczenia z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia konsument może rozsądnie oczekiwać; (iv) jakości, jaką posiadała próbka lub wzór, które Sprzedawca udostępnił konsumentowi przed zawarcia umowy, ta jakość powinna odpowiadać opisowi próbki lub wzoru.

Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Kupującego uznał za uzasadnione. W przypadku, gdy przesłane przez Kupującego zgłoszenie reklamacyjne będzie niekompletne w sposób uniemożliwiający Sprzedawcy jego rozpatrzenie (np.

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.

Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.

Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy: (i) Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową lub do niego nie doprowadził, (ii) brak zgodności z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z umową (iii)). Brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w pkt. 7, (iv) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

Pełne informacje dotyczące uprawnień Kupującego znajdują się w treści Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827 ze zm.), jak również Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 nr 16 poz.

Kupujący, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest pod tym linkiem .

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy, zwrócić Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku dokonania płatności przy użyciu karty płatniczej zwrot środków nastąpi na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej, za pomocą której dokonano zapłaty.

Kupujący ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie Kupującego - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Kupujący, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia.

Adres do wysyłki Dział Reklamacji Xiaomi ROLV Group Sp. z o.o. ul. Karola Bunscha 18, 30-392 Kraków.

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Konsument ma również możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod tym adresem. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

tags: #gdzie #naprawić #oczyszczacz #powietrza #Xiaomi #Kraków

Popularne posty: