Hoop Fruti - nagradzany napój gazowany o smaku coli
- Szczegóły
Hoop Polska Sp. z o.o., wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej.
Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia blisko 750 pracowników.
Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua.
Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.
Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš.
Przeczytaj także: Woda gazowana z cukrem: prawda o zdrowiu
W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik - Dyrektor Marketingu i Rene Novotny - Dyrektor Operacyjny.
Hoop Cola - "Przebój FMCG 2011"
Hoop Cola, już po raz drugi, została wyróżniona nagrodą detalistów „Przebój FMCG 2011”.
Produkowana przez Hoop Polska, marka Hoop Cola zdobyła pierwsze miejsce w ogólnopolskim konkursie „Przeboje FMCG 2011” w kategorii „Napoje Gazowane”.
Właśnie ten napój zyskał wśród handlowców detalicznych największe uznanie.
Tytuł „Przebój FMCG” jest przyznawany w konkursie magazynu „Życie Handlowe”.
Przeczytaj także: Butelki na wodę gazowaną: jaki plastik wybrać?
Konkurs „Przebój FM” składał się z dwóch etapów oceny produktów.
W pierwszym, jury składającym się z wybitnych przedstawicieli zarówno rynku hurtowego, jak i detalicznego oceniało je pod kątem dostępności, wsparcia sprzedaży, innowacyjności, adekwatności ceny do jakości oraz opakowania.
W drugim etapie, firma badawcza AC Nielsen, oceniała wskaźniki wolumenu, wartości sprzedaży, dystrybucji i rotacji uzyskane przez trzy produkty z największą liczbą punktów zdobytych w pierwszym etapie.
Tak dobrane kryteria oceny zagwarantowały, że tytuły „Przebój FMCG 2011” powędrowały tylko do tych produktów, które pozwoliły uzyskać detalistom najwyższe zyski.
Skład i wartości odżywcze Hoop Fruti
Nazwa produktu uregulowana prawnie: Napój gazowany o smaku coli. Bez substancji konserwujących.
Przeczytaj także: Walory zdrowotne i smakowe Cisowianki Lekko Gazowanej
Składniki:
- woda
- cukier (A) i/lub syrop glukozowo-fruktozowy (B)
- dwutlenek węgla
- barwnik: karmel amoniakalno-siarczynowy
- regulator kwasowości: kwas fosforowy
- aromaty: w tym naturalna kofeina (60 mg/l)
- A, B - w zależności od użytego składnika: patrz kod przy dacie minimalnej trwałości w górnej części opakowania
Wartości odżywcze w 100 ml:
| Wartość odżywcza | Zawartość |
|---|---|
| Wartość energetyczna (energia) | 187 kJ / 44 kcal |
| Tłuszcz | 0 g |
| w tym kwasy tłuszczowe nasycone | 0 g |
| Węglowodany | 11 g |
| w tym cukry | 11 g |
| Białko | 0 g |
| Sól | 0 g |
*RWS - Referencyjna wartość spożycia dla przeciętnej osoby dorosłej (8400 kJ / 2000 kcal).
Dodatkowe informacje:
- Konserwanty: Nie zawiera
- Wymiar liczbowy: 500 ml
- Kraj pochodzenia: Polska
- Wyprodukowano w Polsce
Przygotowanie i przechowywanie
Napój najlepiej smakuje schłodzony.
Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu.
Chronić przed bezpośrednim działaniem światła słonecznego.
Po otwarciu przechowywać w lodówce i spożyć w ciągu 3 dni.
tags: #gazowana #hoop #fruti #skład

